Elke dag streeft De Schuur Zonwering ernaar om klanten blij te maken met hun huis. Dit doen we door klanten te adviseren over raamdecoratie, zon-of insectenwering, terrasoverkapping en garagedeuren. Ook helpen we klanten met verduurzamen door ons brede aanbod in kozijnen. We gaan geen uitdaging uit de weg als de specialisten in het aankleden van woningen. Bij ons staat het leveren van hoogwaardige service en het werken met kwaliteitsproducten centraal. Vanuit onze showroom bieden wij een oplossing voor iedere smaak en elke budget.
Bij De Schuur Zonwering krijgen alle collega’s vrijheid en verantwoordelijkheid om je eigen ding te doen. Dat betekent niet dat je op jezelf bent aangewezen, sterker nog je bent juist teamgericht en we doen veel samen. Er is ruimte om ideeën te opperen en verbeteringen door te voeren! Het uitdagende van werken bij De Schuur is het maatwerk. Diverse klanten en steeds weer nieuwe constructies waardoor je echt meedenkt met de klant. Werken wisselen we af met gezelligheid en leuke uitjes!
Ik heb interesse8.00 | De dag begint met een bak koffie en het opstarten van de computer. In de agenda neem je de planning van de dag door en denk je mee met de jongens van de montage over de materialen die mee moeten naar de klus. |
---|---|
8.30 | Vervolgens open je de showroom en start je met een offerte voor een overkapping voor de familie Kleijer. In het tekenprogramma houd je rekening met de ligging en de wensen van de klant. Je tekent de zonwering, de glazen pui en geeft gelijk een optie voor een schuifwand. |
10.00 | Die offerte is de deur uit! Je maakt voor jezelf nog een notitie om de klant volgende week even te bellen. Nu is het tijd voor een bak koffie samen met je collega’s. |
10.15 | Net na de koffie loopt er een klant binnen. Hij is op zoek naar een zonnescherm. Samen lopen jullie de showroom door en je laat hem de mogelijkheden zien. Daarna gaan jullie zitten en stellen jullie samen de offerte op en vertel je meer over de montage. |
11.30 | De offerte is opgesteld en een tevreden klant loopt de deur uit. Tijd om de orderbevestigingen langs te gaan en een afspraak in te plannen voor een offerteaanvraag. |
12.00 | De tijd vliegt voorbij. Je sluit de showroom en fietst naar huis om daar te lunchen! |
13.30 | Je gooit de showroom weer open en gaat aan de slag met de levering die net binnenkomt. Een aantal kozijnen en een garagedeur. Je pakt de heftruck en rijdt alles netjes naar binnen. Daarna bestel je alle producten voor de orderbevestiging van de familie Ploeg. |
14.30 | Tijd om de offerte voor raamdecoratie af te ronden waar je gisteren mee gestart bent. Je verstuurt de offerte naar de klant en belt vervolgens nog een aantal andere klanten. |
15.45 | Er komt nog een klant binnen voor een garagedeur. Uiteraard neem je de klant goed mee in de mogelijkheden en stel je een offerte op. Nadat de klant is vertrokken rond je alle offertes en orders in de mail af en neem je de planning van morgen door. |
17.30 | De dag zit erop, dus je stapt op de fiets naar huis! Onderweg meet je bij een klant in de buurt de maten op voor de zonwering. |
Wil jij een bijdrage leveren aan tevreden klanten? Dat kan, want als verkoper adviseer je de klant en neem je hen mee in het aankoopproces. Jouw technische inzicht, luisterend oor en brede glimlach komen hierbij goed van pas! Herken jij jezelf in het door ons geschetste functie als verkoper? Dan komen we graag met je in contact. De eerste stap is zo gezet, stuur ons een WhatsApp of vul het formulier in. Een belletje kan natuurlijk ook!